Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Що вивчається у 3(7)класі

        Зміст навчальної програми 3 (7) класа     

       
     В цьому році ви познайомитися  з  тенденціями розвітку образотворчого мистецтва.  
 Дізнаєтеся яке місце в сучасному житті воно має.  
Навчитеся використовувати навички з образотворчого мистецтва у різноманітних видах людської діяльності.  






  Розділ 1.

Мистецтво в нашому

 житті

 1. Архітектура. 
 2. Види архітектури.
 3. Стилі в архітектурі
 4. Архітектурний образ
 5. Особливості побудови інтер’єру 
 6. Малювання екстер’єру
 7. Перспектива вулиці
 8. Містобудування.
 9. Архітектура історичного міста
10. Місто майбутнього
11. Монументальне мистецтво
12. Різдвяний вертеп. Новорічні свята. Витинанка




Розділ 2.Культурно-просторове середовище

 

 1. Декоративно-прикладне мистецтво
 2. Декоративно-прикладне мистецтво. Орнамент.     
 Вишивка
 3. Значення оберегової символіки в народному  мистецтві України. Писанка
 4. Народна іграшка. Сувенір.



Розділ 3. Дизайн 

 1. Види дизайну
 2. Графічний дизайн. Розробка фірмового стилю
 3. Графічний дизайн. Плакат
 4. Промисловий дизайн. Проектування предметів    побуту
 5.Дизайн одягу з урахуванням національних традицій
 і сучасної моди




Наприкінці  3(7) класу учень повинен знати і вміти:

·        самостійно інтерпретувати художні явища сучасності в єдності традицій і новаторства, розуміти їх зв’язки з природним, соціальним і культурним середовищами;  
·        виконувати творчі роботи з урахуванням особливостей мистецьких явищ сучасності; здійснювати художнє оформлення шкільних і позашкільних виховних заходів, застосовувати набуті художні знання і вміння для самореалізації та у соціокультурній діяльності; 
·        розуміти  зв’язок  образотворчого мистецтва з предметами інших освітніх галузей та застосовувати міжпредметні компетентності  у процесі самореалізації  та у соціокультурній діяльності;
·        висловлювати критичні судження щодо художніх явищ  сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію під час дискусії, брати участь у художній  і соціокультурній діяльності;             
·        проявляти самостійність  у процесі пізнання художніх явищ , використовувати  
 інтернет-ресурси, компютерні програми у пошуково-дослідницькій діяльності 

Комментариев нет:

Отправить комментарий