Зміст навчальної програми 2 (6) класа
В цьому році ви познайомитися з ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА.
Дізнаєтеся як в образотворчому мистецтві з'явилися жанри .
Навчитеся створювати фантазійні і стилізовані зображення.
|
Розділ 1. АНІМАЛІСТИЧНИЙ ЖАНР
Складається з тем:
1. ЗОБРАЖЕННЯ ТВАРИН
2.АНІМАЛІСТИКА В СКУЛЬПТУРІ
3. УЗАГАЛЬНЕННЯ, ПЛОЩИННІСТЬ
4. ФАНТАСТИЧНІ ТВАРИНИ . |
|
Розділ 2. ПЕЙЗАЖ1. ПЕЙЗАЖ. ІСТОРІЯ ПЕЙЗАЖУ 2. НАСТРІЙ У ПЕЙЗАЖІ 3. СПОСТЕРЕЖНА ПЕРСПЕКТИВА |
|
Розділ 3. СТВОРЕННЯ ОБРАЗУЛЮДИНИ
1. ПОРТРЕТ. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ЖАНРУ
2. ОБРАЗ У ПОРТРЕТІ 3. ВИВЧЕННЯ ПРОПОРЦІЙ ЛЮДИНИ 4. ЯК РОБИТИ НАЧЕРКИ 5. ЛЯЛЬКА-УОСОБЛЕННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ. СИМВОЛІКА УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ЛЯЛЬОК |
|
Розділ 4.НАТЮРМОРТ
1. НАТЮРМОРТ
2. НАТЮРМОРТ ТЕМАТИЧНИЙ 3. НАТЮРМОРТ У РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА |
|
Розділ 5. СЮЖЕТО-ТЕМАТИЧНАКАРТИНА
1. СЮЖЕТНО-ТЕМАТИЧНА КАРТИНА. ПОБУТОВИЙ ЖАНР
2. ПОБУТОВИЙ ЖАНР У НАРОДНОМУ МИСТЕЦТВІ ЖАНРОВЕ РІЗНОМАНІТТЯ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ 3. УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ОДЯГ 4. ШЕВЧЕНКО-ХУДОЖНИК 5. БІБЛІЙНА ТЕМА В МИСТЕЦТВІ 6. МІФОЛОГІЧНА ТЕМА 7. ІСТОРИЧНИЙ І БАТАЛЬНИЙ ЖАНРИ 8. ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА 9. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МУЗЕЯМИ |
|
Наприкінці 2(6) класу учень повинен знати і вміти:
- інтерпретувати твори образотворчого мистецтва різних жанрів
- виконувати творчі роботи у різних жанрах образотворчого мистецтва,
-оформлювати шкільні тематичні виставки;
- розуміти зв’язок образотворчого мистецтва з гуманітарними та природничими дисциплінами;
- висловлювати оцінні судження щодо творів образотворчого мистецтва різних жанрів, - виявляти естетичне ставлення до художньої діяльності, - брати участь у дискусіях з приводу мистецтва, - порівнювати власну думку з думками інших і толерантно ставитися до них, - виявляти ініціативу та взаємодопомогу у груповій роботі; - проявляти активність у процесі пізнання образотворчого мистецтва, -використовувати у пошуковій діяльності медіаресурси (радіо, телебачення тощо) |





Комментариев нет:
Отправить комментарий