Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Що вивчаеться у 2(6) класі

        Зміст навчальної програми 2 (6) класа     

       
     В цьому році ви познайомитися  з ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА.             
 Дізнаєтеся як в образотворчому мистецтві з'явилися жанри . 
Навчитеся створювати фантазійні і стилізовані зображення.  






  Розділ 1. АНІМАЛІСТИЧНИЙ ЖАНР

Складається з тем:
                             1. ЗОБРАЖЕННЯ ТВАРИН
2.АНІМАЛІСТИКА В СКУЛЬПТУРІ
3. УЗАГАЛЬНЕННЯ, ПЛОЩИННІСТЬ 
4. ФАНТАСТИЧНІ ТВАРИНИ .


Розділ 2. ПЕЙЗАЖ


1. ПЕЙЗАЖ. ІСТОРІЯ ПЕЙЗАЖУ 
2. НАСТРІЙ У ПЕЙЗАЖІ 
3. СПОСТЕРЕЖНА ПЕРСПЕКТИВ
А




Розділ 3. СТВОРЕННЯ ОБРАЗУ

 ЛЮДИНИ 

1. ПОРТРЕТ. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ЖАНРУ 
2. ОБРАЗ У ПОРТРЕТІ 
3.  ВИВЧЕННЯ ПРОПОРЦІЙ ЛЮДИНИ 
4. ЯК РОБИТИ НАЧЕРКИ 
5. ЛЯЛЬКА-УОСОБЛЕННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ. СИМВОЛІКА УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ЛЯЛЬОК 

Розділ 4.НАТЮРМОРТ


1. НАТЮРМОРТ 
2. НАТЮРМОРТ ТЕМАТИЧНИЙ 
3. НАТЮРМОРТ У РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 


Розділ 5. СЮЖЕТО-ТЕМАТИЧНА

 КАРТИНА

1. СЮЖЕТНО-ТЕМАТИЧНА КАРТИНА. ПОБУТОВИЙ ЖАНР 
2. ПОБУТОВИЙ ЖАНР У НАРОДНОМУ МИСТЕЦТВІ 
ЖАНРОВЕ РІЗНОМАНІТТЯ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ
3. УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ОДЯГ 
4. ШЕВЧЕНКО-ХУДОЖНИК 
5. БІБЛІЙНА ТЕМА В МИСТЕЦТВІ 
6. МІФОЛОГІЧНА ТЕМА 
7. ІСТОРИЧНИЙ І БАТАЛЬНИЙ ЖАНРИ 
8. ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА 
9. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МУЗЕЯМИ 



Наприкінці  2(6) класу учень повинен знати і вміти:

- інтерпретувати  твори образотворчого мистецтва  різних жанрів
виконувати творчі роботи у різних жанрах образотворчого мистецтва, 
-оформлювати шкільні тематичні виставки;
розуміти звязок образотворчого мистецтва з гуманітарними та природничими дисциплінами;
- висловлювати оцінні судження щодо творів образотворчого мистецтва різних жанрів, 
- виявляти естетичне ставлення до художньої діяльності,
- брати участь у дискусіях з приводу мистецтва,
- порівнювати власну думку з думками інших і толерантно ставитися до них, - виявляти ініціативу та взаємодопомогу  у груповій роботі;
- проявляти активність у процесі пізнання образотворчого мистецтва,
-використовувати  у пошуковій діяльності медіаресурси (радіо, телебачення тощо)

Комментариев нет:

Отправить комментарий